OLIKA TYPER AV SKYLTNINGAR

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Halli hallå! 
Min morgon har inte bestått av så mycket faktiskt, jag låg ganska länge i sängen och drog mig. När jag väl kom upp kände jag att det var dags att ta tag i mitt liv, dags för läxor! 
För er som inte vet så har jag uppgifter att lämna in varje söndag fram till nästa träff med klassen och just dessa fyra jag har som ligger och väntar på mig känner jag lite stress framför. En vecka är jag bortrest under inlämningsdatum och en är jag bara hemma två-tre dagar innan jag måste åka iväg igen, därför känner jag mig skyldig att snabba mig att bli klar så fort som möjligt!
 
Men idag gjorde jag klart en uppgift och började så smått på den andre.
Dagens inlämning handlade om att välja ut två skyltningar och motivera och berätta om varför man har valt dem. Ovanstående bilder valde jag då de är två HELT olika skyltningar som ger mig personligen olika känslor och tankar.
 
Ett urdrag ur mitt arbete: "För att lyfta exponeringen hade jag använt mig mycket mer av dekorationer och kanske inte valt en duk eller bakgrund som smälter ihop med varandra, när det gäller julskyltningar får man gärna "ta i lite" och nästa överdriva med färger, glitter och prydnadsaker vilket också, tycker jag, visar sitt breda sortiment över julsaker att prida sitt hem av...."
 
Håller ni med? Vilket skyltfönster gillar du bäst?
Allmänt, SKOLAN | |
Upp